De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover HE720PET 011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sabke 18-03-2023

Goede maar dure stofzuiger voor dierenharen

Geschreven voor: Hoover HE720PET 011

Ik heb de stofzuiger Hoover H-energy 700 HE720Pet nu al een aantal weken kunnen testen.
Ik heb 1 hond en 2 katten dus is een goede stofzuiger is geen overbodige luxe.
De voordelen:
- goede zuigkracht
- mooi design
- extra borstel voor dierenharen
De nadelen :
- de stofzuiger valt veel om en dit is heel vervelend. Hij is licht maar het nadeel is dus dat je hem dikwijls moet opnieuw rechtzetten.
Het is een goede mid-range stofzuiger die heel goed zijn werk doet maar toch wel aan de prijzige kant is.
Beveel ik hem aan? Ja, moest de prijs wat zakken.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • heel goed voor dierenharen

Minpunten

• valt dikwijls om
  • minder geschikt voor parket of laminaat

NH1311 20-02-2023

Niet slecht maar kan beter

Geschreven voor: Hoover HE720PET 011

Wij hebben de versie van Hoover getest voor huisdieren (PET). De stofzuiger beschikt over een goede zuigkracht zowel op harde vloeren als tapijt. Hij is heel licht waardoor hij helaas ook regelmatig omvalt. Er zijn veel extra hulpstukken wat heel handig is, er is enkel geen opbergruimte hiervoor voorzien.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel extra hulpstukken

Minpunten

• Valt om
  • Licht plastieken uiterlijk

SOPHIE 20-02-2023

Super stofzuiger !

Geschreven voor: Hoover HE720PET 011

Wij waren op zoek naar de goede stofzuiger die perfect is voor mensen met huisdieren want aangezien wij 2 poezen hebben die nooit buiten gaan is een goede stofzuiger echt een must. We waren dus echt benieuwd om deze stofzuiger van hoover te mogen uittesten. Bij het uitpakken zijn we alleszins al aangenaam verrast door de strakke look van de stofzuiger en de vele mee geleverde accessoires. De beknopte handleiding helpt ons om de montage vlot te laten verlopen. Na enkele minuten kunnen we de stofzuiger al beginnen testen. Zoals vermeld maakt de stofzuiger echt weinig lawaai in vergelijking met andere. Het lange snoer is ook zeker een groot pluspunt. De stofzuiger heeft ook 2 standen voor de zuigkracht; automatisch en manueel. Naar mijn verbazing werken deze allebei heel goed. Dan is het ook tijd om de test uit te breiden voor dierenharen op de zitbank en krabpalen. De mee geleverde turoborstel is SUPER! Maakt wel wat meer lawaai maar alle haren worden vlot verwijderd. De uitwasbare filters vind ik persoonlijk ook een grote meerwaarde. Prijs is eerder aan de hoge kant maar je krijgt er wel een prima stofzuiger voor in de plaats !

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • turboborstel voor dierenharen
  • stil

Minpunten

• wat duur